dilluns, 2 d’abril del 2007

MISSATGE DE LA NARRATIVA

Hem decidit que el protagonista de la nostra narrativa serà un excursionista que ha de visitar els diferents indrets de Salamanca amb l'objectiu d'obtenir els punts necessaris per ser considerat com a suficientment aventurer com per anar-hi de viatge.
A la primera pantalla se li preguntarà a l'usuari si és home o dona i se'l farà introduir el seu nom. D'aquesta manera, es podrà identificar molt més amb el ninot que hi apareixerà.
Un cop s'hagi personalitzat, començarà l'aventura.A mesura que l'usuari avançi, se li aniran donant diferents opcions de visita,les quals aniran acompanyades d'una breu explicació i d'una sèrie de fotografies. A més, segons les seves eleccions, se li aniran donant punts.
L'aventura finalitzarà en el moment en què l'usuari decideixi anar a dormir.Serà llavors quan se li dirà quina és la quantitat de punts obtinguda i se l'evaluarà.
D'aquesta manera, l'usuari tindrà un paper protagonista, ja que adoptarà la seva personalitat i decidirà el recorregut que vol fer.