Hem pensat una mica més en la nostra narrativa i hem decidit acotar el públic al qual va dirigida. Des de sempre, Salamanca ha donat la impressió de destinació tranquil·la i de descans, on els joves, si hi anaven, ho feien per estudiar. Amb la nostra narrativa el que volem és demostrar que no es tracta d'un lloc aburrit sinó que és una ciutat on també es poden dur a terme activitats juvenils.
Per aquest motiu, el públic al qual ens dirigirem són els joves espanyols entre 16 i 30 anys. Hem preferit acotar-nos a la gent del país perquè normalment, quan es pensa en una possible destinació turística, no ens ve a la ment Salamanca.
La campanya es difondrà en pàgines web de viatges que ofereixin preus assequibles. Així, quan els joves visitin les webs per tal de buscar destinacions, se'ls oferirà la possibilitat d'anar a Salamanca, tot mostrant els atractius que té.
dissabte, 24 de març del 2007
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada